Raffini Mezzo Polish - 250ml
€ 14,99
- Medium polish met fraaie finish
- Geschikt voor alle hoogglans lakken
- Zowel handmatig als machinaal te verwerken
€ 14,99
Raffini Mezzo van Monello is een micropolish, geschikt voor de behandeling van verweerde lakken, lichte krassen en waskrassen. De Raffini Mezzo werkt uitzonderlijk snel en effectief. Dit polijstmiddel is geschikt voor elke lak, zelfs op de hedendaagse krasvaste en keramische lakken. De Raffini Mezzo bevat geen 'fillers'. Voor het beste resultaat dient het bewerkte oppervlak nabehandeld te worden met de Raffini Finale. De Raffini Mezzo polijstmiddel kan verwerkt worden met de hand, Dual Action- of roterende polijstmachine
| Artikelnummer: | MRM0102 |
|---|
- Zorg dat de lak schoon, droog en koel is. Werk bij voorkeur uit direct zonlicht.
- Breng 3 tot 4 kleine druppels Raffini Mezzo aan op een geschikte polijstpad of handpad.
- Verdeel het product over een oppervlak van circa 40 x 40 cm en werk het uit met overlappende banen tot de polish vrijwel transparant wordt.
- Neem eventuele resten af met een schone microvezeldoek en controleer het resultaat.
- Werk voor maximale glans na met Monello Raffini Finale.
5 - 3 van 32 beoordelingen
RedCat
Goede keuze als veelzijdig bruikbaar polijstmiddel. Eenvoudig te verwerken, liefst met machine maar kan ook zeker met foam handpad. Keuze van de pad (stevig of zacht) beïnvloed de werking en het resultaat. Nog niet veel ervaring ? dan zijn de instructies op het forum aan te bevelen.
Marco
Deze kocht ik voor krasjes op de oudere wagen weg te halen, en ook in huis te hebben moest je iets merken op de nieuwe wagen. Het deed wat het beloofde. Het product werd me aangeraden door carclean, heb total geen spijt van. Krassen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
cb jansen
Ik kan nou niet zeggen dat het doet wat er omschreven is, ik zie geen gebruiksaanwijzing , moet het met een droge doek of met een vochtige doek? op yutube kan ik daar ook niks van vinden. Ik heb net een kofferbakklep geprobeerd van een honda civic van 1995 met een lichte verweerde lak maar het product doet niet veel. wel daarna de klep opgepoetst met poorboys wax en toen was de glans wel mooi, dus ik weet niet of ik het beter met een polijst machine moet proberen.